Goedemorgen, er word weer in de salon gewerkt vandaag.
Rare gast met zwoele blik in de keuken.
Ik haal een nieuwe bus haarlak voor mezelf uit de voorraadkast. Met de vorige deed ik ruim een half jaar.
Restanten.
Wat een weer zeg ! Er moet nog getennist worden vanavond dus moet het wel weer droog worden hoor.
Hier is het wel echt weer voor.
De maaltijd bestaat vandaag uit patat met een dikke klodder mayo en een frikadel speciaal. Ik geniet ervan.
We worden gebeld, de tennisbanen op de vereniging waar we een toernooi spelen staan blank en we moeten uitwijken naar een andere vereniging waar ze all weather banen hebben. Die zijn bij regen nog gewoon bespeelbaar. We gaan op pad.
En halen onze eerste zege op dit toernooi binnen. Ik mag een wijntje.
Ondertussen spelen Guus en GJ Nog een spannende pot.
En moeten we nog even langs de vereniging waar het toernooi eigenlijk gespeeld wordt. Uiteindelijk drink ik 3,5 glas wijn wat voor mij teveel van het goede blijkt te zijn. Ik laat me naar huis rijden en duik in bed. Tot morgen !











Ik ben Miranda Wolters en ergens in 2009 registreerde ik de domeinnaam studioperess.nl en startte ik mijn blog. Sinds begin 2014 plaats ik hier dagelijks mijn plog, een fotoverslag van mijn dag en dus mijn leven. Lees 
